En dag på söder

Idag har jag o Walter umgåtts med Charlotta nästan hela dagen. Vi har gått shopping promenad på söder, så nu har vi visat den delen av stan för Walter också _(även om han sov hela tiden...). Jag har köpt ett par JEANS, känns så härligt, vet inte när jag köpte det senast. Det fick bli ett par svarta från Cheap Monday, kommer säkert bli för stora om några veckor men då känns det bra att jag bara lagt ut 400:- för dom. Sen ska jag unna mig ett par nya Acne jeans som jag såg idag.... Riktigt snygga sommar jeans, men först lite mer promenader.

Nu har jag en sovande bebis i famnen, efter att ha legat i vagnen hela dagen är det mysigt att få ligga nära sin mamma tror jag. Viktigt med närhet.

I kväll blir det Fredrics goda lasange, det är en 10 poängare.
Nu är det bara 3 dagar kvar till Malmö.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback