Ett år har gått.....

Det har gått ett år sedan jag började skriva i denna blogg och det var ett bra tag sedan jag skrev ngt. Men det har hänt en hel del i alla fall. Nu sitter vi här och tittar på Vasaloppet :-) i år igen men nu har vi lilla Walter här.
Han är nu lite mer än 5 veckor och världens sötaste bebis. Han väger  5.2 kg och är 57 cm lång. Han har gått upp över 2 kg. När han kom vägde han 3035 och var 49 cm lång.
Allt går väldigt bra och jag har kommit in i mammarollen riktigt bra. Det är så härligt för jag och Walter lär känna varandra mer och mer för varje dag som går. I början var allt så nytt och man visste inte riktigt vad han ville.
I natt har han sovit sin första natt i sin egna säng och det gick riktigt bra, ammade honom 2 ggr bara. Så vi får hoppas att det åller i sig. Men det är så skönt att han sover så bra på nätterna.
Nu på onsdag ska vi premiär åka tåg ner till Karlstad och hälsa på farmor och farfar. Fredric kommer ner på fredag.

Nu kommer snart Anna K hit och vi ska gå hem till Mia och titta på deras nya lägenhet.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback