Förkylda små bebisar...

I natt blev min lilla bebbe förkyld, nysningar och täppt näsa. Abbe har varit förkyld några dagar så det är inte svårt att lista ut vart bacillerna kommer i från. Men tydligen stärker det imunförsvaret hos små bebisar när dom blir förkylda tidigt. Får hoppas på det, för jag tycker så synd om honom eftersom han är så liten och hjälplös.
Men han har ändå varit glad och med här nu på morgonen men nu sover båda två i varsin säng.
 

Mamma och pappa är nu hemma från USA och det känns skönt att bara kunna lyfta luren och ringa igen, har saknat det... Dom har haft en jätte härlig resa, så nu blev jag sugen på att åka och hälsa på alla i Chicago.
Men en liten idé som vi har är att kanske åka till Florida i höst för att fira pappas 60 års dag. Ving har jätte bra och billiga resor. Skulle vara så härligt.

Nu ska jag passa på att göra i ordning mig medans dom sover. Vi får se vad som händer idag och vad bebisarna orkar.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback