Fredag..

Även fast man är mammaledig så känns det att det är fredag och att vi har en mysig helg framför oss. Det är även Melodifetsival lördag i morgon, jag gissar på att Perrelli vinner. Vi ska hem till Loppan på schlager middag. Hon blev för övrigt jätte glad och tackade ja att bli Walters gudmor.
Idag har vi varit på jobbet och hälsat på. Walter var så glad och snäll hela tiden, dom frågade om han alltid var såhär, och det är så skönt att kunna säga att han faktiskt är det. Åt lunch med Petra, Cina och Jessica och jag känner verkligen  att jag saknar dom när vi sitter där och pratar och allt känns som vanligt igen. Så skönt att ha kontakt med dom. Längtar tills Petra och jag kan gå och vara mammor ihop i höst, vilken lyx. Då kommer dock min bebbe vara stor och hennes liten och söt...
Fikade med Anna L. och hennes mage bara växer och växer, det är en liten kille och förväntas komma den 1 augusti. Fick fina kläder från POP av henne, en super snygg mössa som fick åka på direkt :-).

Middagen igår hemma hos C och F var super mysig, VILKEN LÄGENHET. Dom hade fått det så fint. Kan förstå att Cathrine längtar hem om dagarna, det hade jag också gjort.

Nu hoppas jag att F kommer hem snart så vi får fira helg.

/Frida


Övar sg inför att krypa. W i nya mössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback