Fredag

Solen lyser ute jag sitter och dricker en god kopp kaffe och nöjd bebis ligger i sitt gym och leker. I dag ska vi gå ner till vattnet och ta en långpromenad. Walter mår bättere tror jag... han har ingen feber i alla fall men han har en jobbig hosta. Tycker så synd om honom. I går kväll skrek han till och med när jag ammade honom så han fick inte i sig så mycket mat men han kankse inte är så hungrig när han mår dåligt. Men har sovit jätte bra i natt i alla fall.
Vi var till BVC igår också så att dom fick titta på honom, jag var nämligen lite orolig i fall han hade fått RS men hon tyckte att han såg fin ut och att det var ett förkylningsvirus. Vi passade även på att väga honom och nu har han gått upp till 6.1 kg. Hon tyckte att det var en stor 2 mån bebis :-).

I dag fyller min lilla mamma år, GRATTIS MAMMA!!! Tänk för exakt ett år sedan satt jag och Fredric i en bil och var på väg till Denver. Åh vilken härlig resa det var. Kan inte fatta att det redan gått ett år redan och nu ett år senare har vi blivit föräldrar. Tänk vad mycket som kan hända.

I helgen ska det bli upp till +10 grader, älskar när våren kommer och man kan sitta ute i solen. Kankse kan sluta använda min vinterjacka snart då.... Har den bara för en sak just nu och det är för att skydda Walters mat.

Nu ska vi ut och njuta av solen.
Hej så länge.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback