Fullt upp...

I går var vi knappt hemma någonting, först var vi och fikade några timmar hos farmor. Hon uppskattar verkligen att jag och Walter kommer förbi ngn gång i månaden och säger hej. Hon tyckte att han blivit så stor och hon fick många leenden av honom :-). När vi var på väg hem för att göra muslin kom mamma förbi för att hämta lite saker och då kom jag på att jag kunde följa med henne hem för Fredric skulle träna. Så då packade vi in Walter i bilen och så var vi där och åt middag tills Fredric kom och hämtade oss. Så igår flängde vi lite fram och tillbaks.
Men jag han göra min musli igår kväll, har just ätit den och den blev jätte god. Nu är jag lite sugen på att köpa hem lite olika nötter och torkad frukt och göra egen nötmix som jag kan ha som mellanmål när jag är ute och går.

Snart ska vi åka till Serafen och träffa min barnmorska, det är första gången hon får träffa Walter. Hon har följt oss under så många månader när han låg i magen och nu ska hon äntligen få träffa charmtrollet. Efter det blir det promenad med Linda och Noha och sen ska vi gå hem till Lotta och Melvin på fika. Så vi har fullt upp idag, undra på att tiden går så fort som den gör.
I kväll kommer Charlotta över och vi ska titta på Grays, jag ska även fråga henne om hon vill bli gudmor till Walter... Kan inte tänka mig ngn bättre än henne. Hon kommer säkert bli jätte rörd.....

(USB sladden är på väg med posten idag så snart kommer det fler bilder)

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback