Härlig dag i Skattkärr

Resan ner till Karlstad gick jätte bra, Walter var så snäll och det gick ju så fort 2 1/2 tim tog det bara. Farfar Bosse kom och mötte oss. Det är en hel del saker man har med sig när man reser med barn. Nu när man packar tänker jag mer på vad jag ska ha med mig till honom än vad jag ska ha med mig... Man märker snabbt vem som kommer i 1:a hand :-).
Idag har vi varit ute och gått i det härliga vädret +8 och sol. Så i morgon lär jag ha träningsvärk, vill så gärna gå ner dom där extra kilona på magen så jag kan knäppa mina jeans.... Men men det får ta sin tid.
Walter trivs nog i Värmlandsluften för han har varit ute på två promenader idag och han sover så gott. En av promenaderna var vi ute och gick med Johanna och hennes lilla Folke som är 3 månader som bor här på gatan.

I kväll blir det våfflor och soppa och det ska bli sååå gott. Jag och Walter har det så bra här och blir riktigt bortskämda, vi får till och med sova i farmor och farfars säng. Nu ska jag ta hand om en liten mssnöjd bebis....

 Nöjd Walter som sover i Filips säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback