Härlig måndag

Det är måndag  och ute är det trisst och grått men livet känns ändå väldigt härligt. Det kan inte bli bättre än att vakna upp med en glad liten kille brevid sig. Han är morgonpigg och glad precis som sin mamma :-).
Han har sovit själv i sin säng hela natten igen. Det är riktigt skönt att kunna sträcka ut sig i vår stora säng och inte behöva vara orolig att man lägger sig på honom.
Kl är redan halv tolv... klockan går så fort. Fast vi somnade om till kvart i tio i morse så det är nog därför.
Känner att jag alltid ska hinna med så mycket här hemma samt göra ngt utanför hemmet, men idag ska jag nog bara ta dagen som den kommer. Men en promenad blir det alltid, Walter tycker nog det är skönt att får komma ut lite även om Vasastans luften inte är den friskaste, men om 2 dagar får han andas Karlstads luft.

Fick jätte fina kläder till Walter från Anna igår men jag ska byte ett par byxor som han redan hade från Lindex så det kan ju vara dagens utflykt. Sen har jag även ett presentkort som väntar på mig i butiken Proud. behöver verkligen mer kläder till mig själv, men just nu är jag i en sådan mellanperiod i kroppen. Behöver gå ner minst 8 kg till för att komma i mina vanliga kläder.... Men ju mer Walter äter och ju fler promenader vi går så är jag säkert där snart.

Ha en härlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback