Hur kär kan man bli?

Nu har jag varit på min första middag med tjejerna utan Walter. Innan jag hade barn så förstod inte jag att det kunde vara så svårt att lämna sitt barn hemma. Det är väll bara att pumpa ut lite mat och sen sköter pappan allt.
Jo visst det vara "bara" att pumpa ut lite mat och allt gick jätte bra här hemma. Fredric fick mata och göra allt själv som han tyckte var jätte mysigt. Men jag tänkte otroligt mycket på honom och hade lite svårt att bara slappna av. Kärleken till honom blir bara starkare och starkare för varje dag. Jag är så glad att vi har våran son, ingen kärlek kan bli starkare.

I morgon bär det äntligen av till MALMÖ, som vi har räknat dagar den senaste tiden och i morgon är det!!!
Just nu packar vi det sista och jag har stekt ägg och ska göra goda smörgåsar som vi kan äta på vägen + kaffe (vuxet...) Men bättre det än Mc D.

Nej nu ska jag göra i ordning mig för natten och lägga mig nära min bebis och min underbara blivande man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback