Illa berörd...

Igår kväll mördades två små barn 2 och 4 år av deras pappa i Arboga. Fy fan rent ut sagt vad hemskt. Mamman ligger på sjukhuset och är illa däran. Om jag hade varit henne hade inte jag velat vakna upp igen och få meddelandet om att sina barn inte fanns längre. Nej fy....

Min lilla älskling ligger i vaggan och sover sött det är bra att han laddar batterierna för idag har vi mycket att göra.   Vi ska snart sätta oss i bilen och åka ut till Vallentuna och hälsa på Charlotte som jag jobbar tillsammans med. och äta lunch. Hennes lilla kille är nu 8 mån så hon kommer nog tycka att Walter är jätte lite.
Efter det ska vi till Fredrics jobb och fika, han vill visa upp sin lilla son för kollegorna.

Sen ska vi hem och packa inför vår resa i morgon. I kväll ska vi tjejer ut och äta middag på Tranan, Jessica är hemme i Sthlm men hon har dock varit sjuk hela helgen så vi får hoppas hon mår bättre i kväll. Fredric ska vara hemma själv med Walter. Det känns jätte stort att lämna Walter, han kommer nog inte märka ngt utan det är nog bara jag som kommer känna mig SÅ tom!!! Jag är så van att ha honom brevid mig hela tiden. Men det blir gossigt för Fredric att vara hemma med Walter själv.

Det snöar dock lite i Sthlm idag.... så nu ska jag gå och klä på oss varma kläder.


Min lilla älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback