Lördags fix

Idag ska vi ha middag här hemma hos Anna och Björn. Det är två par som kommer + en ett åring. Så vi står i köket och fixar och förbereder middag. Jag blir alltid så inspirerad när jag är i min systers kök, hon är så duktig och hittar alltid på massa nya saker. Ska genast hem och göra goda mandlar från Leilas kokbok bla.
Igår gjorde jag faktiskt egen frukt och nötblandning, köpte hem olika nötter och torkad frukt från torget och blandade massor av nötter, vips så har jag egen blandning som annars kostar så mycket pengar. Perfekt att ha när man är ute och går promenader.

Walter har fortfarande hosta, det roslar så när han hostar. Hoppas att den försvinner snart.
Men han håller ändå humöret uppe tycker jag som tur är.
image54

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback