Regn och grått...

Vi vaknade redan kl 6:45 i morse av en glad liten bebis som låg i sin säng och skrattade, man kan inte bli annat än lycklig. Fredric har så svårt att gå till jobbet nu på morgonen och jag förstår honom. Jag och walter somnade dock om sen när han gått till tio, det var så lyxigt. Man får göra sånt när man inte har planerat ngt.
Både jag o Walter blev nog lite bortskämda i Karlstad, det fanns alltid ngn som kunde hålla och gossa med honom. Nu får han nöja sig med sin Baby sittern när jag ska fixa lite. Men han är så med i blicken nu och gillar att sitta och titta, nöjd bebis. Jag glömde dock min USB sladd i helgen så jag kan inte föra över några bilder.... typiskt.

Vi har just varit ute på en liten promenad, fick bli en kort eftersom det regnar så idag, riktigt sitta inne väder idag. Men nu har jag handlat allt för att kunna göa en god musli som Emelia hade gjort. Bra att kunna göa egen jag som äter så mycket fil :-). Nu är det bara 9 dagar kvar tills vi åker ner till syster o Abbe, längtar sååå.

Hej från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback