Sovande bebis...

Sitter och väntar på att Walter ska vakna, vi ska nämligen åka och fika hos farmor. Jag lovade att fixa semlor.... jag som inte skulle äta ngt onyttigt, men när man ska till farmor är det OMÖJLIGT att äta nyttigt. Då är det minst 7 sorters kakor och bullar som dukas upp.
I morse badade jag Walter och sen dess har han sovit, måste varit jobbigt att bada för en liten bebis :-).
Under tiden han har sovit har jag hunnit att fixa lite, tvättat, duschat och rensa alla hans kläder och gjort fint i garderoben. Nu måste vi använda alla kläder som han har, för han har otroligt mycket snygga kläder som han fått från vänner,bekanta. och släkt. Det är lika kul varje morgon att sätta på han fina kläder. Nu har vi till och med börjat använda stl 62. På torsdag är det dags för vägning igen och det ska bli så kul vad den stannar på denna gång. Jag gissar på 5.7 kg.
Jag och Fredric brukar alltid tävla om vem som vinner, förra gången förlorade jag med 30 gram och då fick jag stå för middagen... undra vad vi ska tävla om denna gång. Jag ska föreslå städning av lägenheten och hoppas då självklart på att jag vinner.

På lördag åker mamma och pappa till USA, är såå avundsjuk. Måste hinna göra en liten lista på vad jag önskar mig. Det blir alltid saker från ID make-up och The Bathe and body.
www.bathandbodyworks.com
Lika bra att bunkra upp nu när dom åker dit. Sen kan jag tänka mig att dom köper kläder från GAP till Abbe och Walter, det går liksom att inte köpa ngt från den affären till bebisar.

Nu vaknar liten bebis så nu blir det bussen till farmor.

Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback