Tisdag i Malmö

Det är första dagen efter påsk och jag och Walter är kvar nere i Malmö. Påsken har varit jätte mysig. I söndags hade vi en heldags utflykt till Österlen. Vi var först och fikade på Olof Viktors som är ett sådant härligt ställe. Ett måste-besök om man är på Österlen, dom har ett eget bageri där man kan köpa hem massor av goda saker, deras musli är en av den godaste jag ätit.
Sen åkte vi till Kivik och tog en promenad längst vattnet.
   
Senast jag var där låg Walter i magen och Abbe var bara 2 månader. Nu var det Walter som var 2 månader och Abbe 8 mån. När vi var i Kivik passade vi även på att åka till deras Äppelmusteri och fyllde på med cider och annan dricka.

Igår åkte min älskling hem till Stockholm, 7 tim tog det i påsk trafiken och halkan och nu på morgonen åkte han till Frankrike. Han ska klättra i några dagar. Så han har verkligen förflyttat sig till många olika platser på två dagar.
Walter blev ju även 2 mån igår, hurra hurra.
Så här söt är man då :-). 1 sek senare dyker Abbe upp med ett Russin paket som åker in i Walters huvud... man måste vara på sin vakt när Abbe är i farten för han är väldigt nyfiken på Walter och blir så glad varje gång han ser honom. Så gulligt.

Idag känns det som om Walter är lite små hängig, vet inte om han  har ngt förskylningsvirus i kroppen.... Abbe är nämligen förskyld + att han håller på att få tänder och det är tydligen inte så jätte skönt.
Walter somnade mitt i sitt lilla gym.


Nu skiner solen ute och idag vill jag ta en långpromenad, det var ett tag sedan men nu ser jag att Anna och Abbe har tydligen somnat i igen... Men det får man när man är mammaledig.

Hej från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback