En heldag med familjen

Denna lördag börjar lida mot sitt slut men det har varit en riktigt härlig och långdag. Så vi har fått mycket gjort.
Morgonen började med att jag gjorde en stor sats med musli + slängde i lite tvätt (det slutade med  att jag hade tvättat 6 st tvättar...)
Fredric och Walter låg kvar ganska länge i sängen, Fredric hade nämligen hoppats på att W skulle somna om med honom men det gick inte så bra...
Efter alla tvättar och en urgod frukost tog vi bussen ner till stan, Fredric hade spenderar byxorna på sig idag, JIPPI!!!
Han Köpte lite nya kläder till Walter på POP, bla denna fina pyamas, tänk att han redan blivit en 68.... Tyckte nyss han hade stl 50.

Sen shoppade vi loss på Zara, hittade så fina saker till lilla Nora som jag ska åka ner till på måndag. Kul att få titta på lite tjejkläder. Det blev även kläder till både Walter och Abbe.... Dom ska bli så snygga i sommar dom två:-).

Men den största och roligaste saken som vi köpte var en Nespresso maskin, äntligen har vi fått in en kaffemaskin i vårat hem, som vi har längtat. Nu står den där i köket och bara glänser.
Efter en god middag så tog vi varsin Caffé Latte och den var sååå god. Ett bra köp.
I morgon ska jag baka kanel och kardemummabullar, så nu kan jag bjuda hem mina vänner på fika här hemma i stället för att betala dyra pengar ute. Man får bli lite ekonomisk nu när man är mamma.... dock lite svårt för mig att inse det bara.

I morgon ska vi även titta på 3 st lägenheter här i närheten.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback