Hem till Stockholm

Nu sitter vi i bilen och är på väg hem. Toppen med mobiltbredband, Walter sover, Fredric kör och jag kan passa på att skriva lite och titta runt på internet.
Vi lämnar ett soligt och varmt Dalarna, hade ingen vidare lust att åka hem egentligen men ville inte vara kvar  uppe  själv heler. Fredric ska gå på kurs hela nästa vecka så han kommer hem fredag kväll... inte alls kul. Det blir första gången som jag sover helt själv med Walter. Men det får nog bli ett besök hem till mormor och morfar i veckan.

I morse tog jag en härlig långpromenad med Walter, det är så vackert i Tällberg just nu solen skiner, träden håller på att slå ut och jag var nästan helt själv ute och gick på vägarna. Lite skillnad om man jämför i Vastastan.
Till lunch fixade jag och mamma i ordning våfflor som vi grillade utomhus.

  
image100

Nu ska jag passa på att sova lite i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback