Hemma i stan igen

Nu är jag och Walter hemma igen efter 4 jätte härliga dagar nere i Jönköping hemma hos familjen Nilsson. Dom bor så fint, vilket hus, vilken utsikt... oj oj oj. Där skulle jag nästan kunna tänka mig att bo en vacker dag.
Det har varit så mysigt att umgås tillsammans med Linda och Nora. Nora har blivit så stor och hon pratar både svenska och engelska ord. Hon tycker väldigt mycket om Walter och tog hand om honom så fint.
  
Linda o Nora , deras fina hus, Nora håller Walter.
image116
Tror visst detta är Sveriges finaste lekpark, med en såda fin utsikt.

Walter blev dock lite förskyld och hostig förts natten men var ändå ok under veckan. Det händer ju som sagt mycket med honom nu och det som är kul nu är att stå upp i mitt knät och hoppa. Så nu funderar vi på att kanske köpa en hoppgunga. I morgon blir han 4 månader och nu är det inte så kul att ligga stilla allt för länge, nu snurras det på golvet och man får hålla ögonen öppna mycket mer nu... Men det är så härligt att se framsteg och att våran lilla bebis börjar bli en stadig liten kille.

Idag har jag och Linda varit med varandra hela dagen. Gick en sväng på Rörstrandsgatan och sen upp till Västermalmsgallerian, dagens fynd var dessa ballerinaskor från H&M.
Har letat efter just sådana här men dom har kostat runt 500 kr. Dessa kostar 98 kr...lite skillnad.image117

Sen åt vi lunch från Vasastansost på våran balkong. Härligt att solen och lite värme är tillbaks i alla fall.
image118
Linda njuter i solen. I morgon åker dom hem till USA igen...:-( kommer att sakna dom så mycket. Önskar verkligen att vi bodde nära varandra.

Ha nu en härlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback