Lyckad dag

Sitter i sängen och skriver medans Walter ligger här brevid och ska sova, han har  nämligen kommit på hur man drar ut nappen helt själv så det är enklare att sitta här i sängen och stoppa i den igen för han hittar inte alltid tillbaks till munnen igen.... och han blir så arg när inte nappen sitter i och är trött. Inte lätt att lära en liten bebis att det faktiskt är han själv som drar ut nappen....

Idag har vi haft en heldag tillsammans med Jessica. Det började med att vi skulle ta en kaffe på Kungsholmen men jag var bara tvungen att smita in på Plagg där dom har så fina kläder. Ville nämligen kolla på klänning till Cathrines o Fredriks bröllop. Tror ni inte att jag går därifrån men en sådan fin klänning och sjal till. Det var Jessica som hittade den och den satt så fint. Den går åt det gröna hållet och är lite längre, tydligen det som är riktigt inne i år. På bilden ser den dock lite grå ut men det var svårt att få fram rätt färg i kameran.
 

Vi avslutade våran mysiga dag tillsammans på Grappa med Martina och jag busade till det med att ta ett glas Rosé. Walter har hängt med hela dagen och han är verkligen så snäll och bara skrattar hela tiden. Jessica har blivit lite lätt kär i honom. Så gossigt. Tycker bara det är så tråkigt att hon inte bor här i Sthlm, saknar henne så mycket när hon är i London.

Nu ska jag slappa i soffan med nya Mama tidningen som kom idag.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback