Lyckliga delfiner

Vi har haft en sådan härlig dag idag.  Det började med att jag, Walter och Julia + lilla Nadia tog buss 47 ut till Djurgården, där mötte vi upp dom andra mammorna från mammagruppen. Sen gick vi och gick. Det blev tillslut 1,1 mil!! Känner mig riktigt duktig. Det känns i benen kan jag säga. Men vad mysigt det var att komma ut till Djurgården, är lite trött på Vasastans gator...
Vi stannade på Lisa på Udden och åt  en god men DYR lunch. Det blev även premiär för Walter att sitta i en barnstol. Han såg så förvånad ut att sitta i samma höjd som sin mamma. Men nu ska vi åka till IKEA och införskaffa en sådan nyss!! Tyvärr har jag inget foto jag kan lägga upp men det kommer säkert fler tillfällen ;-)

Nu i kväll har jag varit på en sådan trevlig och mysig middag hemma hos Petra från jobbet. Det var jag, Ninna, Cina och Petra. Det gamla kärngänget från jobbet. Så kul att prata massa skit och dricka ett gals vin.
Walter och Fredric var hemma och det gick så bra. Walter är så duktig att ta flaska, känns så skönt att kunna lämna honom i några timmar och veta att det fungerar. Det är även skönt att vara lite barnfri ett tag och släppa kontrollen och bara få tänka på mig själv. Men när jag väl kliver över tröskeln här hemma så känner jag ett sug av längtan efter min lilla kille och då är det så härligt att gå in och titta på honom när han sover skönt i sin säng.

I morgon ska jag få ännu mer tid för mig själv. Ska nämligen fixa håret kl 11 och då ska Jenny komma in och passa Walter.

Nej nu ska jag lägga mig raklång i sängen och sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback