Möhippa

Igår var det äntligen Cathrines möhippa. Som hon har fått vänta. Hon blev överraskad på jobbet av att bud, där hon fick ett brev med olika uppdrag som hon skulle göra själv och fotografera allt.
Det sista hon skulle göra innan hon mötte upp oss var att gå till en spåtant, tydligen jätte spännande. Vet dock inte om jag hade vågat det. Man får tydligen veta hur många barn man ska få....läskigt.
När vi väl hade mött upp henne bar det i väg till Barkarby flygfält.... där skulle hon upp i ett litet plan. Det hon inte visste var att det inte vara ngn behaglig lite flygtur utan här skulle det göras looper, åka upp och ner mm. Fy satan vad läskigt.
Men hon var så cool och duktig.

Här kommer lite bilder på blivande bruden:

Bruden är redo....

Instruktioner från kaptenen

Uppe i lufften, lilla gumman. Jag var tvungen att fälla en tår....typiskt.

Katinka och jag tyckte det var skönt att få stå nere på marken i stället.

Efter att Cathrines organ hade åkt bergodalbana var det dags för att sjunga in lite låtar. Men då vek jag av och åkte hem till min lilla son som var sååå hungrig och ledsen. Han hade nämligen inte tagit flaska (luktade på mjölken och förstår vekligen varför han inte ätit, mjölken luktade inte så gott nämligen) Men det ordnade till sig snabbt och han blev nöjd efter en god måltid från riktigt bröst. ;-)
Sen lämnade jag mina killar  (liten bebis sov för natten så då kändes det ok att gå iväg)  för att forsätta möhippan hemma hos Lena där det var middag och festen fortsatte med massor av lekar och annat tok. Bla kom det brandmän och hämtade upp Catti genom köksfönstret på 4:e våningen.  Hon fick åka korg ner och hela gatan stod och tittade.
Jag gick hem vid tolv så det blev inte så sent, men dagen blev så lyckad. Tänk om en vecka då är dom man och hustru Scher.

Nu ligger jag och Fredric i soffan och tittar på ngn dålig film. Båda är trötta efter att ha varit ute hela dagen i solen och värmen!!! Tycler lite synd om Walter för han blir så varm i detta väder, svåt att klä honom nu eftersom man inte vill att han ska få ngn sol på sig. I morgon ska det bli ännu varmare men då ska vi på babysim och svalka oss lite.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback