Mors dag

Min fösta mors dag är snart över, den har varit så härlig. Är verkligen stolt att vara mamma till Walter.
Morgonen började med frukost ute på balkongen och där på bordet låg även en liten present, fick min efterlängtade bok av Lelia - A piece of cake. En helt fantasitk och inspirerande bok.
Dagen innehöll även 2 st lägenhetsvisningar som inte var några höjdare. Fattar inte hur jag ska kunna slita mig ifrån min älskade lägenhet. Det får i sådant bli ett renoveringsobjekt så vi får göra den lika fin som den här...Men orkar men gå igenom en renovering till och nu med en bebis?

På eftermiddagen fick jag stå i mitt älskade kök och göra en pizza deg + hallonmuffins från min nya bok. Hade nämligen bjudit över mamma och pappa på mors dags middag. Det  blev så goda pizzaor med färska fikon, mozzarella, cevre, parmaskinka och massa annat gott, kännde mig som rena pizzavbagaren som levererade pizza på pizza ut på balkongen där vi satt och åt. Så härligt att vi kan äta middag ute nu.

Idag kom det över ett sådant lyckorus. Har så mycket att vara glad över.
* Först och främst min underbara familj, har världens bästa sambo och son som jag älskar över allt annat.
* Vi bor i en sådan fin lägenhet och jag älskar verkligen att bo här i Vasastan.
* Vi har hela sommaren framför oss
* Jag ska vara mammaldig i 8 mån till!!!!

Nej nu ska vi slappa lite till i soffan. Lilla killen sover sött. I morgon är det vardag och måndag igen. Ska bli skönt att komma in i rutineran igen.

Här kommer lite bilder från kvällen.
image119
Mamma och pappa mumsar i sig...
image120
Min fina mamma
image121
Min lilla älskling som gillar att rulla runt på golvet och dreggla...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback