Njuter framför TV´n

Lilla bebben sover sött och jag sitter och tittar på TV samt kollar in nya vår och sommarkläder på www.hm.se. Var väldigt nära att beställa lite kläder men eftersom vi har H&M runt hörnan är det lika bra att jag gå dit och provar i stället men i bland känns det lite roligare att beställa på nätet och få det hemskickat....

Idag har jag och Walter varit ute nästan hela dagen. Först träffade vi Cathrine på en sushi-unch i en park inne i stan, Walter fick ligga på en filt och charma C. Så härligt att han kan ligga på en filt ute i solen och inte behöva frysa. Hans lilla keps som jag köpte i Leksand används flitigt, perfekt när jag har honom i Babybjörnen så han inte får solen i ansiktet.
Sen begav vi oss till Vasaparken där vi träffade Julia och lilla Nadia. Det blev både kaffe och glass ute i solen. Känner att solen hittade min lilla näsa idag.... Solen och all luft gör också en väldigt trött, när kl är tio då är det jag som ligger i sängen och sover gott. Lite skillnad är det allt från förr i tiden. Men jag har i och för sig aldrig varit en kvällsmänniska och det är jag glad för nu när vi har Walter eftersom han vaknar ganska tidigt på morgonen och då är jag utvilad. Men idag sov vi till kl åtta så det var skönt.

Saknar Fredric, det blir så ensamt och tyst när Walter gått och lagt sig och jag blir nog lite extra trött när jag får ta hand om Walter helt själv hela dagen och inte få ngn hjälp på kvällarna. Men i dag ringde Loppan och bjöd hem mig på middag hemma hos dom i morgon!!! JAAAA. Sen på tordag ska jag sova hemma hos mamma och pappa och vipps så är det fredag igen och då kommer Fredric hem :-).

Nu ska jag slappa i soffan ett tag till.

image101
Min gossiga lilla blåa kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback