Sommarvärme

Jag älskar att vakna upp på morgonen och så ser man att himlen är alldeles ljusblå ute, får sådan sommarkännslor. I morse gick jag upp och bakade en kaka så nu luktar det nybakat i hela lägenheten hoppas på att  mamma och pappa kommer över i eftermiddag på en fika på balkongen.

Igår hade vi en sådan mysig dag, jag fixade picknick och sen gick vi ner till vattnet efter Pampas och låg på en filt i solen. Walter var så glad hela tiden, måste vara skönt att få ligga och sprattla i vagnen utan filt.
På kvällen kom Jenny coh Olof över och vi grillade och åt jätte gott.

Walter lärde sig även att snurra runt ett helt varv först till mage och sen tillbaks till rygg. Så det var typ det ända han ville göra igår när han fick ligga ner i sängen.

image104


Nu blir det frukost på balkongen.

Ha en härlig söndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla plutten, sa sot han ar!!

Can't wait tills jag kommer att fa traffa honom snart...

Kramis

J

2008-05-11 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback