Söndagkväll

Det blev kanel/kardemumma bullar som jag skrev igår. Dom blev riktigt goda så nu har jag frysen full för den som vill komma över på en fika. Idag har det varit så kallt här i Sthlm, en riktig sitta inne idag, men vi han med 3 st lägenhetsvisningar, fast det var inget att ha.
Mamma och pappa kom förbi efter en helg uppe i Täkllberg, det hade kommit över 2 dm snö där under helgen, helt sjukt. Mamma hade med sig en paj så det blev god middag och till efterrätt blev det resterna kvar av rabarberpajen.
Nu har jag packat det sista och ska snart gå och lägga mig. I morgon bär det av ner till Jönköping men först ska jag göra ett stop i Linköping och ta en lunch men Lisa, min kompis som jag gick i samma låg och mellanstadie med. Vi har inte träffats på säker 9 år. Ska bli så kul att ses.
Så om jag inte skriver på ett tag vet ni varför. Är hemma på torsdag igen.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback