Vad allt går snabbt

Så var det fredag igen. Men lika snabbt som veckorna går så kan vädret förändra sig lika snabbt. Förra veckan var det runt +22 grader och SOL. Nu är det +8 och regn....Inte alls lika roligt.
Jag satt och tittade på min lilla son i morse och jag tycker han har vuxit bara över natten så där går det också snabbt. Tänk nästa vecka blir han 4 månader.....

Vi ska snart möta upp våra nya kompisar Julia och lilla söta Nadia. Dagarna blir så mycket roligare och innehållsrikare när vi träffas. Vi har så mycket gemensat att prata om, inte bara våra söta bebsiar utan allt annt runt omkring också. Sen i eftermiddag ska jag möta upp Jessica innan hon åker hem till Västerås. Hon ville gossa med Walter också. Sen ser vi henne på bröllopet nästa gång.

Här kommer mitt lilla charmtroll som blivit så stor i nattt ;-)
image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback