Måndagen som bara försvann

Vaknade upp kl åtta idag och av att solen sken från en klarblå himmel. Så härligt. Det fick bli en härlig promenad när Walter skulle sova på förmiddagen för jag var ute så lite i helgen så det var skönt att komam ut en timme.
Passade även på att köpa med mig hem nya ansiktsprodukter från min favo butik "Hud och SPA" som ligger på Kungsholmen. Blev dock lite dyrt.....

Resten av dagen har jag och Walter bara varit hemma. Jag gjorde så otroligt god Thaisoppa/gryta igår till middag och det blev så mycket över så det blev även lunch idag. MMM vad gott. Har inspiretats av att göra mycket GI middagar hela förra veckan och recepten har varit både enkla och väldigt goda. Så vi ska försöka hålla det nu. Kan nog bli svårt när man åker ner till syster i morgon. Hon gör sååå god mat och inte alltid GI inspirerad.
Walter håller nog på att bli förskyld... men jag hoppas det inte blir ngn jobbig sådan nu när vi ska ut och flyga och vara borta en vecka.
Walter tar nu fler och fler steg. Så roligt att se. Sen är orden "titttta" och "där" två ord som används flitigt här hemma kan jag säga.

Nu ska jag passa på att umgås med Fredric innan vi åker i morgon.
Vi hade för övrigt en fantastisk middagi lördags. Super god mat och servicen var i topp klass. Sen avslutade vi kvällen med några driknar här hemma tillsammans med Loppan coh Linus. Dom hade varit helt fantastiska med Walter. Han tycker så mycket om dom och det är så härligt.

Ha en härlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback