Familjen är samlad

Nu är vi hemma i Sthlm igen och resan hem gick över förväntan bra. Walter var vaken i en timme och då krävdes det en del sånger, matandes med en fralla och lite andra leksaker men sen somnade han gott och vaknade 2 mil innan Södertälje och då var vi ju nästan hemma. När vi körde upp på gatan stod Fredric och väntade på oss och det var så härligt att se han igen. 9 dagar kändes verkligen långa. Men ni skulle ha sett Walter, han blev så lycklig över att få se sin pappa igen, blev nästan lite rörd av att se dom två kramas och gossa. Så pappa var nr 1 i går kväll kan jag meddela.
Kunde ju inte bli bättre avslutning på Fredrics första Farsdag!!!

Fredric tyckte det har hänt otroligt mycket med Walter under dessa agar och jag kan hålla med. För det har nämligen hänt ngt stort....Walter har nämligen tagit sina första små steg. Ett steg tog han framför sina fastrar i lördags och jag missade allt.... men sen igår när jag skulle visa Fredric hur duktig Walter är att stå själv tog han två små steg mot Fredric. Walter blev så glad så han klappade händerna av lycka;-). Ja nu får vi se hur utvecklingen blir framöver.

I går kväll när Walter somnat gott åt jag och F en god middag. Jag hade lagat lax i ugnen med en bädd av spenat, vitt vin och mellangrädde och massa parmesan, till det pressad potatis. Urgott!!! Så mysigt att ha lite kvalitetstid ihop igen.

I morgon är det den 11:e nov och jag och Fredric firar 4 år tillsammans. Tänk att det var 4 år sedan vi stod på dansgolvet på Sturekompaniet och kysste varandra, shit känns så länge sen men ändå inte. Vi ska i alla fall fira detta med middag på söndag och Charlotta och Linus kommer över och är barnvakt. LYX!!!

Hopas ni får en bra måndag.
Visar lite bilder på min duktiga kille som bara vill stå nu förtiden samt krypa in och sätta sig i korgar....

Kryper i och sätter sig i sin lekkorg...

Duktig på att stå och klappa händerna samtidigt

Hur var det nu, vänster eller höger fot fram??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback