Hemma i ett snöigt Stockholm

I går kom vi hem till Stockholm efter en lååång resa. Jag och Walter tog bussen ut till Sturup och då fick vi se att vårtat plan var försenat i 2 tim. Hade det nästan på känn så det var ändå ok. Men när vi checkade in blev vi ombokade till ett plan som skulle gå kl halv fyra. YES!!! Så då blev det en kort väntan.
Väl på planet somnade Walter sött i mina armar och det hör inte till vanlighten så han måste ha varit så trött. Kan säga att jag är väldigt tacksam att Walter somnade just på denna resa. En resa som brukar ta 50 min upp till Bromma tog i stället 3 tim..... Vi kunde nämligen inte gå ner i Bromma eftersom det snöade så mycket och dom fick inte bort all snö från landningsbanan. Inget man vill höra när man är flygrädd, trött, och vill bara landa och träffa Fredric.
I stället fick vi flyga ner till Nyköping och landa där, kul att sitta på en buss i 10 mil i snöoväder med en hungrig bebis. Men så blev det aldrig, för efter 40 min sittandes i planet fick vi ny information om att vi skulle flyga tillbaks till Bromma där nu vädret hade blivit bättre. Så efter lite välling till Walter och vatten till oss andra i planet lyfte vi åter igen. Jag är så glad att jag hade en snäll kvinna brevid mig för jag fick nämligen lov att hålla henne i handen lite då och då eftersom det inte var den roligaste och snällaste flygresan jag varit med om.
Men alltså 3 tim efter start från Malmö landade vi äntligen i Stockholm. Blev så glad när jag såg Fredric så det rann tårar. Ska ALDRIG flyga när det är oväder igen, då stannar jag en dag extra och tar tåget i stället.

Idag har vi pulsat runt i snön med Julia och Nadia, lunchat på ROOM och sen var vi hemma hos oss och lekte. Passade även Nadia medans Julia var och tittade till den lilla bebisen som ligger i magen. Båda barnen lekte så bra ihop och jag tog massor av foton som jag ska lägga upp sen.
Nu i kväll blev dock Walter sjuk och fick feber, hoppas det inte är ngt som håller i sig för i morgon är det nämligen lite möten på jobbet som jag måste gå på. Vi får hoppas han vaknar upp pigg coh frisk i morgon.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback