Lite ensam...

Söndag kväll och jag sitter här själv i soffan och dricker te och äter smörgåsar, nästan lite som det var när jag var singel och inte orkade laga ngn middag. SAKNAR FREDRIC, söndagar är lite heliga för mig så det är extra tråkigt att vara själv.

Idag har vi överaskat lite folk, först åkte vi och ringde på hemma hos farmor. Hon belv så glad att vi komförbi oanmäld och sa hej. Vet att det gör hela hennes dag. Sen åkte vi bara hem och slappade på mattan och gjorde lite kojor, jag passade även på att titta på Desperat och Grays på 5:an som jag missade i veckan. Lite lyx!!!
Sen vid halv sju satte vi oss i bilen och åkte ner till centralen. Mamma och pappa kom nämligen upp från Malmö med tåget och vi stod på perrongen och överraskade dom. Vet inte vem som blev gladast men jag tro nog det var Walter för att få se mormor o morfar igen, det är så härligt att se.

Nu sover Walter och jag tittar på "Ensam mamma söker". Det  blir nog en tidig kväll idag, i morgon ska vi åka ut till Lidingö och hälsa på Kristin och hennes lilla Carl, sen efter lunch blir det en promenad  med Petra och Sixten och sen ska pappa byta däck på våran bil och sist men inte minst ska vi möta upp Marie vid centralen på kvällen. Så det är en fullspäckad dag i morgon.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback