Lyx lyx!!!

Målade naglar, fixad i håret och lite mer sminkad än vanligt. Yes nu är jag redo att gå ut och äta middag med min älskling. Vi firar 4 år och det kunde ju inte bli bättre att få barnvakt och gå ut och äta bara jag och Fredric. Vet inte när vi gjorde det sist. Vet i alla fall att då var jag gravid och åt som en häst. Serveringspersonalen ställde alltid fram den stora portionen till Fredric och den lilla till mig.... jag älskade vrkligen att äta när jag var gravid och det syntes på vågen men oj vad bra jag mådde:-). Skulle alltid kunna vara gravid. Fast det är rätt så skönt att ha normal storlek i BH och normal storlek i sina jeans igen samt att man kan dricka vin och anant gott igen.

Idag har jag fixat massa här hemma, tvättat, bäddat rent, bakat massa Rosenbullar som är perfekta att ge Walter till mellanmål. Sen har jag även legat på soffan och läst min bok som ska vara klar till nästa 3programms möte. Fredric tog med Walter ut på stan så det var skönt att få lite egen tid.
Vi han även hunnit med lite fikabesök på eftermiddagen och jag gjorde Lelias urgoda Äppelsmulpaj.

Nu ska vi snart korka upp champangeflaskan och skåla lite med Loppan och Linus innan vi ska gå till restaurangen.

Hoppas ni får en mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback