Tråkiga november

Idag har jag varit så felklädd för detta tråkiga svenska november väder..... Skinnjacka och klänning. Måste börja använda mitt regnställ som jag köpte när jag var nere i Malmö senast. Det är bara att inse när det är grått ute så kommer det regn förr eller senare under dagen.
Idag har jag och alter först tagit det lugnt här hemma, sov båda två på förmiddagen coh det var skönt. Sen tog vi en promenad i regnet med Petra och Sixten efter lunch. Sixten har blivit så stor, snart 3 månader och man får små leenden. Tyckte nyss han var 2 veckor och pytte liten. Sen blev det en kaffe på Levinskys. Och när vi skulle gå hem i ösregnet blev jag så glad för då hade Julia skickat sms och bjudit hem oss på te YES!!! Kunde inte bli bättre, så vi sprang dit och där fick barnen leka av lig lite, även om dom inte var på sitt bästa humör fick i alla fall jag och Julia "njuta" av vårt te.

På vägen hem somnade Walter helt utmattad och jag passade på att gå in till Systemet och köpa två flaskor vin till vår goda middag. Där blev jag av med paraplyet som jag lånade av Julia, ngn jäkla idiot tog det bara när inte jag såg. Hur dum får man va.... Förstår mig inte på folk som gör sånt.

Nu har vi ätit god Thaimat, njutit av gott rödvin och fina röda rosor som Fredric kom hem med. Vi har även busat massor med Walter och lekt kurragömma som han gillar, han har även tagit massa fler steg. Har hänt massa i kväll, han vågar mycket mer nu, så kul att se. Han kommer också bli inspirerad av att få se sin kusin Abbe nästa vecka då vi flyger ner till Malmö. Längtar!!!

Nu ska vi fortsätta njuta av mer vin och god glass. Borde fira årsdagar lite mer ofta;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback