Trött efter en lång dag

Snart dags att gå och lägga sig men tänkte först hinna med ett blogginlägg. Blir inte lika ofta som jag skriver nu men dagarna med Walter blir mer och mer intensiva och vi är inte hemma lika mycket.
Idag har jag hunnit med en hel del i alla fall. Först hade jag möte på jobbet i morse och Fredric var hemma med Walter. Det kändes faktiskt riktigt bra att gå in till jobbet och ha möte och axla på sig en helt annan roll. Så roligt att träffa alla kollegor. Sen var det självklart lika roligt att komma hem till en nyvaken liten kille. Så jag ska njuta lite extra dessa 8 veckor som jag har kvar hemma.  Efter lunch hade vi bokad lägartid och 10 mån kontroll. Walter är ganska tidig och dom berömde honom på alla plan, så det kändes skönt  och roligt att höra. Men vi har dock ett problem som jag coh Fredric måste ta tag i och det är att Walter dricker sååå mycket vatten både dagtid och nattetid. Detta har blivit en vana och visst är det bra att barn dricker vatten men kankse inte en liter om dagen. Så nu får vi sätta i gång med projektet - "gömma vattenflaskan för Walter" återkommer hur det går.

Efter BVC gick jag hem till Julia och Nadia och lämnade av en sovande Walter som skulle vara kvar där tills Fredric kom och hämtade honom. Jag skulle nämligen få gå och lyxa till det lite med klippning och slingor.
Jag hoppas Walter skötte sig ok hos Julia, kankse lite elakt att lämna en sovande liten bebbe och låta honom vakna utan mamma hemma hos ngn annan.... men jag tror det gick bra. Han känner ju Julia och Nadia vid det här laget.

Jag blev i alla fall väldigt nöjd med mitt hår. Nya lite mörkare slingor + lite lugg. Kändes som det blev mer en frisyr. Sen gick jag, Emma, Marina coh Cathrine ut och åt en jätte god mittad på Italiano. Jag njör av två glas rött medans mina gravida kompisar fick festsa loss på äppeldricka. Så mysigt att träffa tjejerna och babbla massa gravidmagar, barnsnacka och annat som vi tjejer pratar om.....

Nu ska jag som sagt krypa ner i sängen och så får vi se hur denna natt blir utan vatten för våran lilla kille. Tror han kommer bli så ARG!!!!

Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback