Typiskt

Idag ska jag och bebben flyga hem till Sthlm. Här i Malmö skiner solen och lite snö ligger på taket. Exakt sådant här väder hoppas man på att det är om exakt en månad då det är JULAFTON!!! Och idag är det ju Walters 10 månaders dag. Varje gång tänker jag: Hur kunde tiden gå så här fort....
Men det som är typisk är att vi ska flyga hem till ett orkanliknadne Sthlm idag där det tydligen vräker ner snö. ÅHH jag som är flygrädd och den gör det inte bättre att alla flyg från Sturup är ca 2 tim försenade, i alla fall som det ser ut nu. Får se i fall dom hinner flyga i kapp lite till kl 15 då vi ska flyga. Inte så jätte kul att sitta på en flygplats och jag har ingen vagn som jag kan lägga ner Walter i heller. Ja ja det ordnar sig ju alltid men vi får se när vi kommer hem i kväll.

Igår firade vi min systers födelsedag, blev en jätte lyckad dag och det som blev en jätte överraskning var att mamma kom ner och överraskade oss i lördags.Så den kvällen blev så mysig med god hämtmat och massa rödvin. Igår väckte vi Anna med champange och stor brunch sen på eftermiddagen åkte vi ut till en mysig herrgård och åt god lunch.

Tråkigt att dagarna går så fort bara och att vi ska åka hem idag, vet inte när vi ses nästa gång men det blir förhoppningsvis i januari. Sen börjar jag ju jobba och då blir det svårare att åka ner såhär länge:-(.
Walter har dock blivit förskyld och hostig här nere, Walter och Abbe delar sina basiller flitigt.

Återkommer i morgon hur resan hem gick.

Kram från ett soligt Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback