Bröllopsfix och business

Har haft den bästa natten på länge och hela familjen sov till halv åtta. Så dagen kunde inte börja bättre. Sen när man tittar ut genom förnstret och ser en klarblå himmel blir man så glad. Särskilt när vädret var helt hemskt igår.
På förmiddagen när Walter sov så tog jag tag i lite bröllopsplanering. Mailat och ringt till ett catering ställe som vi är intresserade av som ligger i Rättvik samt bokat upp hotellrum till våra gäster på Åkerbladshotell. Så nu kan jag bocka av lite saker i alla fall.
Sen vid lunch var det dags att ta en rask promenad till jobbet där jag hade möte/lunch träff med min chef och våran HR ansvarig. Kan inte berätta allt eftersom det inte är offeciellt ännu. Men jag blev i alla fall erbjuden en ny tjänst som jag blev super glad över. Kunde faktiskt inte bli bättre. Så jag var så motiverad när jag gick därifrån. Mina underbara kollegor Cina och Jessica var barnvakt åt Walter under hela timmen och det gick så bra. Kändes skönt att jag kunde koncentrera mig till 100% under hela mötet. Blir lite svårt när Walter sitter brevid.
Efter mötet var en promenad med Petra och lilla Sixten välbehövligt, så vi gick runt halva Kungsholmen och pratade massor. Så härligt att jag och Petra är mammalediga samtidigt från jobbet.

Nu i kväll har vi firat med sushi, så skönt att få hämta hem mat i bland och inte behöva tänka på massa disk mm. I stället halvligger jag i soffan och äter nötter och russin. Walter sover och Fredric är på möte med styrelsen här i huset.

I morgon ska jag gossa lite extra mycket med Walter, på onsdag bär det nämligen i väg på utbildning med jobbet och jag kommer hem på fredag kväll....åh vad jag kommer att sakna min lilla älskling.


Mamma vad gör du....

Jaha var det såhär jag skulle ha dom. Rund och go är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback