Dagens

Humör: Bra fast har lite ont i huvudet.
Gjort: Ganska mycket faktiskt, hela familjen har ätit frukost tillsammans, duschat, tvättat två tvättar och hängt det, nattat Walter, skurat badrummet, jobbat med vårat projekt som vi har från 3programmet.
Planer: Lunch med Cina, Petra och lilla Sixten på ROOM sen ska jag möta upp Julia och Nadia. 
Ser på: Efter tio på 4:an

Lyssnar på: En intervju med en modell som Malou intervjuar
Läser: Just nu mama som damp ner i brevlådan igår
Dricker: Vill ha kaffe, blev bara en liten kopp i morse och utan mjölk.... så det var ingen höjdare.

Äter: Har redan ätit frukost men är redan hungrig igen
Bästa: Att jag har fått tvättat, (jag är beroende att få tvätta och ha rena kläder... är det en sjukdom tro?)
Sämsta: Tråkigt väder och att jag har ont i huvudet
Barn: Sover sover....
Väder: Regn och rusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback