Dagens

Humör: Jodå inte på topp men ok.
Gjort: Ätit frukost och nu packat till babysim som börjar om en timme
Planer: Babysim nu kl halv tio sen ska jag till jobbet och ha möte ang vårat projekt.
Ser på: TV4 Godmorgon
Lyssnar på: Walter som snackar och kryper omkring här på golvet
Läser: Det går sådär med min bok som jag läser....den är på engelska och då tar det alltid lite längre tid.
Dricker: Inget, har inte fått mitt kaffe idag.

Äter: Har ätit frukost
Bästa: Att det är torsdag
Sämsta: Kan inte komma på ngt just nu
Barn: Ja en aktiv liten kille som ska klättra på ALLT. I mors klättrade han upp i diskmaskinen....
Väder: Sol och fint


Kommentarer
Postat av: Hej Frida!

2008-10-23 @ 22:56:15
Postat av: Sara

Hej Frida! Kul att vara inne och läsa din blogg, så fin den är! Jag träffas gärna när du är nere i Malmö i november, det ser jag verkligen framemot. Det var ju ett bra tag sedan vi sågs, hihi. Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback