Dagens

Humör: Lite trött idag men annars ok. Fredric ska dock åka bort idag så det är tråkigt...
Gjort: Har fått sovmorgon, Fredric tog Walter i morse och jag somnade om i över en timme. SÅÅ skönt.
Planer: Nu ska jag göra en sats musli, sen efter lunch ska jag köra ut Fredric till Arlanda. I kväll kommer Charlotta över på middag, ska bli så mysigt.
Ser på: Nyheterna på 4:an
Lyssnar på: Sporten
Läser: Alla tidningar jag kommer åt
Dricker: Har just druckit min goda kaffe, så nu börjar jag vakna

Äter: Har ätit god frukost som Fredric har fixat
Bästa: Att jag fick en härlig och lång sovmorgon
Sämsta: Att Fredric åker till Spanien idag.
Barn: Frisk, pigg och aktiv liten kille
Väder: Piss väder, regn regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback