Dagens Walter

Det är en ritkig sitta inne dag idag. Regent öser ner utanför och jag har faktiskt sovit med W i en halvtimme nu efter lunchen. Så skönt. Men på frmiddagen hann faktiskt jag och Julia iväg på en utförsäljning för barn. Köpte ett par vinterkängor och två fleecetröjor. Så då blev det några fynd.
Har fotat Walter lite här hemma idag, måste ta med mig kameran ngn dag när vi går ut också.
Försökte få ett foto när han klappar händerna men det är svårt att få en bild på det...

Ny fin body som han fått från sin snälla farmor.

Klappa händerna

Min randiga lilla kille som ska ställa sig upp mot allt och gärna släppa händerna också. Vill klara sig själv...

Nu ska jag fortsätta att mysa här hemma. Är dock ltie sötsugen så det kanske blir ngn kaka kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback