Dagens

Humör: Är trött ett humör??? Annars är jag glad.
Gjort: Vaknat alldeles för tidigt pga Walter härliga morgonhumör. Ätit frukost, packat inför babysim som är om en timme + hunnit nattat Walter igen....
Planer: Babysim nu på morgonen, sen blir det nog parken.

Ser på: TV4 morgon
Lyssnar på: Just nu Nyheterna
Läser: Etersom jag inte hinner läsa så mycket böcker blir det "bara" tidningar och då inredningstidningar.

Dricker: Har redan hunnit dricka mintt morgonkaffe så att jag vaknade till.

Äter: Just nu ingenting men har fått i mig min frukost som är ett måste för att dagen ska bli bra.

Bästa: Solen skiner lite i alla fall och jag hoppas på att kunna vara ute mycket med Walter.
Sämsta: Är sååå trött eftersom W vaknade för tidigt. Men det ordnar nog till sig...
Barn: Walter sover men måste tyvärr väcka honom snart då vi ska gå ner till badet, får se hur det går.
Väder: Solen spricker snart igenom

Nej nu måste jag skynda mig, det kommer nämligen en fotograf till babysimmet idag som ska fota alla barnen under vattnet. Det betyder att man måste släppa taget om barnet i ganska många sekunder....

Ha en bra torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback