Effektiv dag

I dag har vi bara haft babysim på schemat och det är ganska skönt vissa dagar. Walters babysim foton blev super coola, dom såg verkligen ut som sådana där bilder som man ser när bebisar är under vattnet. Så jag köpte två st som jag får nästa vecka. Eller då är det Fredric som ska gå dit eftersom jag är borta på utbildning.
Men efter simmningen gick vi en promenad och Walter somnade gott. Efter det hem och gjorde lunch, det blev lax, potatis och morötter. Det var förstår gången han fick lax så det gick ganska sakta att få ner den lunchen...
Medans jag gjorde lunch så gjorde jag även en sats med musli. Den var helt slut i morse och det är ju såå gott att ha min egna musli hemma.
Min energi var verkligen på topp idag så jag fortsatte in i sovrummet och där har jag nu möblerat om lite. Walter säng ahr fått en ny plats. Den står nu inte längre brevid oss utan på andra sidan rummet. Får se om han kanske sover bättre där, ja ja vi får se.

Så här ser det ut nu på våran sida

Walters lilla hörna. Om vi gillar detta så ska jag fixa lite hyllor och sätta upp tavlor så att det blir lite mysigt.

Nu på eftermiddagen har vi varit i parken ngn timme och gungat, provat att åka trehjuling, och lekt inne på öppnaförskolan med lite andra barn. Nu sover han...på balkongen. Han somnade på vägen hem och jag ahde ingen lust att vara ute så då fick jag kånka upp vagnen till lgh och sen ut till balkongen. Man får i alla fall starka armar.

I kväll ska Fredric klättra och det är alltid trisst när han kommer hem sent, men ajg funderar på att kanske åka över till farmor en sväng. Får se vad jag orkar.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback