Fest!!!

Idag fyller min älskade pappa 60 år!! GRATTIS PAPPA!!
Så vi ska på stor fest i kväll hemma hos dom och även sova över där så vi båda kan fira och festa till det. Har haft modeprovning här nu på morgonen och jag kom fram till att det blir en svart kjol med hög midja och en svart topp till det. Svart svart men snyggt snyggt.

Har inte hunnit skriva på min blogg på några dagar och mycket beror nog på att tiden inte riktigt hinns med och Walter tar mycket mer tid just nu. Tror eller jag har kännt att hans övertänder är på väg och jag tror han har ganska ont så han vill gärna vara nära sin mamma. I natt vaknade han kl ett och var ledsen och det är inte så vanligt nu för tiden. Men vi får hoppas att dom bryter ut snart.

I veckan har Fredrics pappa varit uppe på kurs i Stockholm så han har varit här i två kvällar och ätit middag och busat med Walter. Tycker det är så bra att han får träffa sin farfar och nu på måndag kommer farmor upp och ska bo här i några nätter. Ska bli så mysigt. Fredric åker nämligen ner till Spanien och ska klättra. Så det är skönt att få sällskap.

Igår kväll var jag på jobbet i några timmar. Vi hade nämligen rekryteringskväll av 4 st coacher som jag ska ha i mitt team. Det var så kul att få intervjua och träffa hungriga unga killar och tjejer som ville ha tjänsten. Vi kände oss lite som Idol-juryn. Så nu känner jag mig taggad att börja jobba i februari.

Nu ska jag förbereda inför dagen. Ska åka ner till NK och fixa det sista till pappa.

Ha en härlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback