Fin dag

Idag fick vi sova till kl halv åtta så det var riktigt skönt. Ser ut att bli en bra dag idag. Vi har inga direkta planer så vi tar dagen som den kommer. Men när Walter vaknar så ska vi i alla fall gå och köpa en mjölk så jag får mitt morgonkaffe...
I kväll ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på jätte länge, är nästan lite sugen att sätta oss och ta ett glas vin någonstanns, men jag råkade såg vad som skulle hända på Grays i kväll så jag vill ju gärna vara hemma till kl nio.... typiskt mig att fasta för alla serier nu när det är höst.

Nu ska jag försöka få i väg lite jobb mail, en del att fixa med ang vårat projekt nämligen och jag får passa på när Walter sover.

Hopaps solen skiner på er idag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback