I morgon byter jag mammarollen mot....

I morgon bär det av ut till Saltsjöbaden och Grand Hotell. Där ska jag gå en utbildning i 3 dagar med jobbet. Känns inspirerande, motiverande, utveklande, spännande och nervöst. Men just nu är mina tankar mycket på att jag ska vara i från Walter i 3 dagar. Kommer kännas så tomt och jag kommer SAKNA min älskling otroligt mycket.
Men samtidigt ser jag verkligen fram i mot dom här dagarna och jag är så glad att jag har fått möjlighten att få gå denna utbildning. Härligt att få använda hjärnan på ett litet annorlunda sätt än vad jag brukar göra om dagarna.
Vi är 16 st som ska gå utbildningen och jag känner inte alls alla, men om ett år kommer vi vara ett riktigt tajt team och då har vi haft utbildning under ca 6 tillfällen + en utomlandsresa och en avslutningsbankett. Så jag har ett härligt och innehållsrikt år framför mig.

Nu ska jag packa det sista + slå ett öga på Äntligen hemma. Är dock sååå sugen på glass men får hålla igen. För att bo på hotell i 3 dagar betyder även god mat....

Vi ses om några dagar för jag kommer ha svårt att blogga när jag är borta.

Här kommer jag tillbringa mina dagar..... Det är inte så synd om mig;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback