Längtan..

Även fast vädret är fantastiskt här i Sthlm idag så har jag sådan längtan till vämen och att få komma utomlands. Ett av mina favoritställen är Pamla-Mallorca och för drygt ett år sedan var jag där med min syster och henens familj under en vecka. Var då i 6:e månaden och stormtrivdes med min mage:-).
Nu skulle det sitta fint med en sådan resa igen och bara få komma bort från rutiner och vardagen.


För exakt ett år sedan...tiden går fort.

Lunch vid havet, JAAA TACK

Abbe 3 månader och nu går han på dagis och är stora killen....


Ja det var lite "drömma mig tillbaksa bilder".


Nu ska jag tillbaks till verkligeheten och fixa middag till familjen. Mysigt det också.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback