Magsik fredag

Som jag har längtat till denna fredag. Vi har inte varit hemma i stan på 2 helger så det är nog därför.
På fredagar brukar vi alltid göra ngt extra och denna fredag har innehållit:
* Fantasitisk morgonpromenad i solen runt Karlbersslott och över till Kungsholmen
* Mysig fika med Petra och Sixten
* Lekstund i Vasaparken med Julia och Nadia, jag hade gjort egna pannkakor till barnen, lite extra för att det var fredag. Nadia mumsade som bara den medans Walters mun var stängd....typiskt när mamma gör sig till.
* Handlade hem massa gott från Vasastansost, fantastisk butik.
* Rött vin!!! som jag hade längtat hela dagen efter ett glas gott vin.
* Walter somnade som ett ljus och jag och min älskling kunde njuta av god middag, tända ljus och åter lite mer vin.

Nu ligger vi i soffan och äter smågodis och tittar på Idol.
I morgon ska jag och Fredric åka och lyxa oss på Häringeslott medans Walter är hemma i stan med Mia och Krille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback