Måndagmorgon blev måndagkväll i stället

En bra natt med mycket sömn och så fick vi sova till halv åtte idag, härlig start på en ny vecka!!!
Helgen har gått som vanligt väldigt fort men vi har hunnit med en hel del och det är skönt.
I lördags kom min underbara vän Jessica över hon är hemma från London i två veckor nu. Hennes mage är så fin och den har vuxit massor. Tycker det är så fint med gravida magar.
Vi tog en sväng på Odenplan sen mötte vi upp Katinka och tog en fika på Levinskys på Rörstrandsgatan, ett av dom dyraste ställena tror jag, så dit ska jag inte gå ngn mer gång.

På kvällen åkte vi ut till Saltis och till Åsa + familj (Fredrics moster) Åsa har fyllt 40 år så då bjöd hon in familjen på middag. Fredrics mamma, syster, mormor och morfar och morbror och familj kom upp från Karlstad så det blev fullt hus. Walter var väldigt avaktande i början och ville bara vara hos mamma. Men sen släppte det och kröp runt och busade med barnen. Det slutade dock med ett fall från en av sängarna och en stor bula i pannan och MÅNGA tårar...

Igår förmiddag kom alla värmlänningar över på fika innan dom skulle åka hem. Jag hade bakat Äppel och kardemumma kaka och en rabarbersmulpaj. Riktigt gott om jag får säga det själv.
På eftermiddagen blev det en tur ner till NK där vi mötte upp Charlotta och Linus och sen tog vi en super god lunch på Vapiano som ligger på Sturegatan.

Nej nu har jag försökt att bli klar med detta inlägg sen i morse... så nu ska jag sluta skriva och publicera detta innan det försvinner för andra gången.


Ha nu en mysig måndagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback