Mysig höstdag

Idag har jag och Fredric verkligen fått kvalitets tid med varandra. Vi lämnade Walter hos Mia och Krille vid ett tiden och han var så söt där han satt i vagnen och tittade på oss i bilen när vi försvann.
Målet för dagen var Häringeslott och Afternoon Tea som jag fil i födelsedagspresent av Anna och Mia. Kunde inte bli bättre att åka ut till ett sådant fint ställe denna höstdag.

Häringeslott

Ätligen fick jag använda min nya väska...
Miljön inne i slottet var fantastiskt och vi fick ett eget litet bord där vi beställde in gott Te och bufffen var bara runt hörnan. Där var det uppdukat med minst 5 olika sorter av scones, smörgåsar med goda fyllningar, massa ostar och kex, efterrätter. Så man behövde inte vara orolig att åka därifrån hungrig.

Buffé rummet


Lyxigt att jag och Fredric fick sitta för oss själva och njuta och prata om allt mellan himmel och gjord. Fast det blev mycket bröllopsnack.

 
Så här glad blir man när man får ta en höstpromenad i vacker miljö.
Kan verkligen rekomendera alla att åka dit och njuta av en Afternoon Tea.

Nu ska vi fortsätta njuta av färska räkor och krabba och mina hembakta baguetter.

Jo måste ju bara berätta att Walter stormtrivdes med Krille och Mia, det hade gått super bra. Dom hade varit och gungat i parken och ätit lunch tillsammans. Underbart var det när vi öppnade dörren och en glad Walter mötte oss. Jag blir så stolt att vi har en sådan fin son.

Ha en mysig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback