Ojdå.....

Jag skrev ju för några veckor sedan att jag skulle försöka ha ett shopping stopp för ett tag. I dag bröt jag den totalt.
Jag och Walter åkte ner till NK idag, perfekt ställe att fördriva tiden på när det regnade, men väldigt farligt också. Hittade så mycket snyggt och jag letade lite efter en klänning som jag kan ha på mig när pappa fyller 60 år men det blev ingenting. Jag köpte dock mitt favo shampo och balsam från Loréal som dom har bra pris på där.
 
Men när vi kom hem till Odenplan igen gick jag förbi ETC och där har dom så snygga skor och idag när det har regnat så har inte jag några bra skor att ha på mig. Men där i butiken stod DOM och bara väntatde på att få gå hem med mig:-).

Så det fick bli ett par Blundstone i mörkt mörkt brun skinn.
Är super nöjd och Fredric blev riktigt avundsjuk. Men jag kundå unna mi dessa för dom pengar jag får nu när jag går 3programmet efgtersom jag får lön då och det är lite bättre betalt än från Försäkringskassan.

På eftermiddagen hängde vi hemma hos Julia och Nadia. Det har verkligen inte varit ngn park dag idag så det var skönt att bara få sitta i deras vardagsrum och låta barnen leka med varandra.

I morgon är det fredag, fredag, fredag!!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

grymt snygga ; )

Dem är utmärkta när det regnar.

Mina favvoskor.

2008-10-17 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback