Så var det helg

Fredag!!! Igen.... När jag jobbar har jag inget imot att tiden går fort då är det så skönt att veckorna bara försvinner bakom en för man längtar så till helgen. Det gör jag nu med eftersom det är så mysigt att hela familjen är hemma. Men samtidigt tycker jag inte om när tiden går så fort nu när jag är hemma med Walter. Då får jag lite panik över i fall jag inte njuter så mycket som jag ska göra, hinna med alla mysiga saker innan jag börjar jobba. Jag vill inte sitta där i mars och undra varför jag inte gjorde den där utflykten i stället för att gå ner till Åhléns på Odenplan....:-)
Jag vet inte varför jag tar upp detta idag... kanske bara för att vi såg filmen The Bucket List igår, som jag varmt kan rekomendera, en liten tänka till film.
Det var så mysigt igår kväll, Fredric hyrde film och köpte hem vin, så vi delade på en flaska vin och jag somnade inte ens i soffan. så jag var så glad att jag såg hela filmen. Sen har Walter sovit bra hela natten och vaknade kvart över sju. Det är stor skillnad från att vakna kl sex...

Idag har vi inga direkta planer och det är ganska skönt. Vi ska försöka möta upp Jessica, vill träffas så mycket som möjligt nu när hon är hemma i Sverige. Vill att hon alltid bor här hemma. Tänk om 3 månader kommer hennes lilla bebis. Åh vad jag längtar. Fredric ska ut i kväll och ta några öl med kompisar, så jag åker nog över till mamma och pappa och äter middag. Tror det skulle bli skaldjur och det tackar man inte nej till:-).

Nu ska jag läsa lite bok som ska vara klar till nästa 3programm träff och den är på engelska så det tar lite längre tid då.

Ha en härlig helg och fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback