Söndag hemma i soffan

Nu är jag tillbaks igen efter några dagars uppehåll. Utbildningn var så inspirerande och bra som jag hade förväntat mig så det känndes jätte bra. Kul att vi i gruppen ska lära känna varandra under ett helt år. Nu dom följande veckorna och månaderna är det fokus på det projekt som jag och tre andra ska göra. Det ska bli en rapport till Säljavdelningen, uppdraget är: Hur internet i mobilen ska se ut år 2010, hur kan vi tjäna pengar på det och öka användandet?
Redovisningen av detta ska ske inför hela ledningsgruppen i maj nästa år.

I fredags eftermiddag lämnade jag den proffesionella biten och klev inanför dörren till min lilla familj. Det var sååå underbart att få krama om och pussa på Walter igen. Han ville gärna ta och känna på mig ett bra tag, och hade svårt att vara långt ifrån mig. Fredric hade gjort så fint här hemma och hade köpt hem färska blommor, räkor och krabba och till det cava. Så vi hade en mysig kväll tillsammans, tills vi båda somnade i soffan framför Idol kl halv tio.....

Idag har vi haft lite vänner här på Brunch. Även om det bara är en liten brunch så har det varit mycket att förbereda, så idag var jag faktiskt glad att Walter vaknade tidigt för då hann jag baka bröd, baka scones, fixa pannkakor, smootie och fixa och trixa så det var fint här hemma. Tycker det är så kul att bjuda över vänner och göra fint. Så det blev en jätte lyckad eftermiddag med mycket prat och bus med Hugo och Walter.

Hugo var så gullig mot Walter. Snart ska han få en egen liten lillebror/syster:-)

Resten av eftermiddagen spenderade vi ute i solen och tog en härlig promenad. Walter mår tyvärr inte så jätte bra, han har blivit förskyld igen och nu på eftermiddagen har han inte velat äta någonting och varit dålig i magen. Så det är säkert ngt virus... Inte ens välling ville han ha, men vatten går bra som tur är. Min lilla älskling. Hoppas han mår bättre i morgon.

Ska snart sova, är ganska trött efter en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback